fredag den 28. september 2012

Endnu en hue:-)

Jeg har brugt lidt tid i syværelset og blev færdig med den anden elefanthue. Mønsteret er supergodt, men det kræver dog noget ret elastisk stof. Johan er helt med på at få taget billedet.... han mente chokoladekiksen skulle være i centrum;-)


Dagene flyver afsted, om en måned skal jeg starte på mit nye job. Aftalen faldt på plads i dag, så nu kan jeg nyde den sidste måned som hjemmegående Hausfrau. Jeg glæder mig til at komme i gang igen. Er en smule spændt på om jeg kan forstå de forskellige dialekter hos samarbejdspartnerne, da selv tyskere kan have svært ved at forstå Fränkisch og Schwäbisch:-) Om ikke andet kan man undskylde sig med at være fra Danmark:-) Jeg har været meget i tvivl om det nu også var det rigtige at finde et arbejde hernede. Særligt om man ville kunne få det til at gå op, med den meget anderledes børnepasning hernede. 
Efter besøg hos firmaet i dag, er jeg dog ikke længere i tvivl og jeg glæder mig!

1 kommentar:

  1. tillykke med din nye job! det er da super fedt :o) hvor er det henne?

    og be' om mønster på elefanthue, tak :))

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.