tirsdag den 13. november 2012

Ny pude til Triptrappen...

Ja, så er jeg endelig ved at få lidt tid i syværelset. Har bestemt mig for jeg en gang om ugen vil gå til syning fra kl. 18.30 - 22.00.....helt for mig selv........ I går blev det til denne lille ting:



Jeg har længe ville lave en anden pude til triptrappen, der var lidt festligere end originalen - og hvad er mere festligt en Graziela:-) 

Når man sidder og hopper lidt rundt i blogland, kan man hurtigt blive inspireret til sine syprojekter. Fx her eller her: laralil eller her: lullaby eller her: barewunderbar

Og så er det jo bare at komme i gang;-)

(Forresten ville jeg bare rigtig gerne have malet triptrappen, men tvivler stærkt det holder, men mindre jeg starter med at slibe alt lakken af...)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Marianne. Jeg prøvede også en gang at sy én, men kørte total rundt i for og bagside og resultatet blev slet ikke godt :)
    har du brugt et mønster??

    SvarSlet
  2. Tak:-) Jeg tegnede mønster af fra den gamle pude. Den er godt nok også blevet lige lovlig stram at få sat på, men det er relativt nemt at rette til. Regner med "flapperne" på undersiden lige skal være en cm løsere end oversiden.

    Rygpuden har jeg til gode at sy - men overvejer om jeg på den i stedet for Velcro kunne bruge de fine farvede trykknapper fra Frau Tulpe;-)

    Ellers en lækker Giveaway fra Småfolk du havde for lidt siden (bare lidt for lille i str. til en på 2 år;-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.