tirsdag den 27. november 2012

Arbejdsliv...

Jeg er jo startet på arbejde, deltid, men alligevel noget som kræver en del, indtil jeg lige er inde i tingene. Jeg beskæftiger med noget vandkraft, som får mig nogle fantastisk smukke steder hen. Indtil videre en god oplevelse, som samtidig giver store udfordringer. 


I baggrunden ses vinen der dyrkes op ad bjergskråningen, terasserne er opbygget med de flotteste stenmure. Det er ikke så tydeligt lige på billedet pga. tågen, som også gav landmålerne ret store problemer.



At jeg så samtidig står over for at skulle forstå dialekter som fx. Fränkisch, mens jeg prøver at se nogenlunde ud i hovedet, som om jeg da heeelt er med på hvad de siger, giver ingen skår i glæden - det er jo en del af hele oplevelsen ved at rejse ud i verden. (Man er bare lidt ekstra bombet i hovedet efterfølgende, og satser så på man ikke missede noget vigtigt-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.