søndag den 21. september 2014

En lille opsamling...

Siden sidst:
  • Er Willum blevet 1/2 år! Hvor blev tiden lige af???
  • Har vi fejret dåb og navngivning med familie og venner i sommerhus i Danmark.
  • Er Johan startet til fodbold igen.
  • Er Willum nu også registreret som indbygger i Tyskland - gad vide om han indtil da har været illegal indvandrer på trods af han er født her...? 
  • Har jeg været i cirkus Charles Knie sammen med Johan. Fedt show med tigre, løver, elefanter, akrobater og meget mere, men også virkelig præget af at der skal skrabes penge ind hvor det kan lade sig gøre. Fedt at opleve kunstnerne gennem Johans begejstring! 
  • Er Willum og jeg startet til babysvømning - og han ELSKER det!
  • Har jeg meldt mig til Yoga - (glæder mig til et par timers intensiv mig-tid)
  • Har vi bygget en ny kaninindhegning, så naboerne ikke længere behøver frygte for deres salat.
  • Er Willum begyndt at sove sammen med Johan, indtil videre fungerer det super.
  • Har vi oplevet fejring af den lokale skyttedronning - ægte tysk landsbykultur! 
  • Har jeg ladet mig stille op til forældrerådet i børnehaven igen i år.

For øvrigt er jeg:
  • så stolt af hvor fornuftig, stor og dygtig Johan er blevet.
  • lettet over at det går fremad for Johan med at få styr på de 2 sprog.
  • virkelig glad for at Willum ikke er helt så hjælpeløs mere.
  • oprigtigt trist over at Willum ikke er en lille hjælpeløs baby mere. 
  • virkelig irriteret over, at der igen er problemer med håndbremsen på den ene bil.
  • forundret over hvor store vasketøjsbunkerne kan blive, hvis jeg lader maskinen stå urørt i et par dage. 
  • i gang med projekt legeværelse, og forsøger at få organiseret de relativt store mængder legetøj, vi har i husholdningen.
  • begyndt at få knap 3 timers sammenhængende søvn om natten - Skulle nok have flyttet W ud af soveværelset for en måned eller to siden..!

1 kommentar:

  1. Sikke en dejlig opdatering. Jeg var superglad for at møde jer både i den tidlige sommer, hvor Johan viste sine ekvilibristiske fodbold-ben, og til Willums dåb, som I fejrede på SÅ hyggelig vis. Og hvor er det et velkendt dilemma/paradoks med børn, der stille og roligt vokser sig ud af komfortzonen - men han har brug for dig lææææææænge endnu :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.