onsdag den 16. april 2014

Barselstid...

Hverdagen er lige så stille ved at indfinde sig, og overraskende nok har der indtil videre også været tid til at få noget gennem symaskinen. Jeg har øvet mig i at lave babytøj str. 56/62. Det er jo begrænset hvor længe Willum kan bruge det, men det er altså ret hyggeligt, og så må det bruges så længe det nu kan:-) 

Inspirationen og mønstre er hentet hos LaRaLiL og Schnabelina. Stofferne er købt (mens jeg havde begyndende veer) hos Königreich der Stoffe og Stoff & Stil. På en eller anden måde var det nemmere at retfærdiggøre indkøb af nye stoffer når nu bebsen definitivt var på vej:-)




Der begynder lige så stille at være lidt mere kontakt med den lille gut, selvom jeg stadig har fornemmelsen af, at han kigger meget undrende på mig og spekulerer over hvem jeg er... Indtil videre har han dog brugt stort set alt sin til på at spise, sove og en smule skrigeri, når vi ikke lige hurtigt nok regner ud hvad det er han vil...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.